ATAK
SERWIS
BLOK
PRZYJĘCIE
OBRONA
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, łączy mniejsze ośrodki z aglomeracjami, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie zapewniając mieszkańcom coraz większej liczby miast i miejscowości dostępność komunikacyjną. Przewoźnik dąży do tego, by oferować pasażerom wysoki oraz powtarzalny standard podróży i intensywnie rozwija ofertę dla pasażerów, by kolej stała się środkiem transportu pierwszego wyboru. Rozwój kolei jako najbardziej ekologicznego środka transportu zbiorowego wpisuje się w założenia Europejskiego Zielonego Ładu. PKP Intercity ma ambicję, aby stać się pierwszym polskim przewoźnikiem pasażerskim, którego działalność będzie neutralna dla klimatu.
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ATAK | SERWIS | BLOK | PKT | PKT/SR | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑A | ∑A/SR | A# | A+ | A- | A/ | A= | PKT/SR | SKUT% | ||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | B1 | B2 | PKT | PKT/SR | |||||||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑P | ∑P/SR | P# | P+ | P0+ | P0- | P= | DOKŁ% | PERF% | WYD% | SKUT% |
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑S | S# | S+ | S- | S= | TR% | WYD% | SKUT% | PKT/SR | ||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | ∑O | O+ | O- | O= | SKUT% | O+/SR | |||||
# | Zawodnik | Drużyna | MR | MR% | SR | A/ | A= | S= | P= | O= | ∑BŁ | ∑BŁ/SR |
MR: | Mecze rozegrane |
ATAK: | Punkty atakiem |
PKT: | Punkty |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SERWIS: | Punkty serwisem |
PKT/SR: | Punkty na set |
SR: | Sety rozegrane |
BLOK: | Punkty blokiem |
MR: | Mecze rozegrane |
∑A: | Ilość wszystkich ataków |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑A/SR: | Ataki na set |
SR: | Sety rozegrane |
SKUT%: | (Ataki punktowe/wszystkie ataki)*100% |
A# | Ataki punktowe |
A+: | Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak) |
A-: | Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak) |
A/: | Ataki zablokowane (strata punktu) |
A=: | Błędy ataku (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑S: | Suma wszystkich serwisów |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑S/SR: | Serwisów na set |
SR: | Sety rozegrane |
SKUT%: | (Serwisy punktowe/wszystkie serwisy)*100% |
S# | Serwisy punktowe |
S+: | Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo) |
S-: | Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję) |
S=: | Serwisy zepsute |
MR: | Mecze rozegrane |
PKT/SR: | Punkty na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
B1 | Bloki pojedyncze |
SR: | Sety rozegrane |
B2: | Bloki podwójne |
MR: | Mecze rozegrane |
∑P: | Suma wszystkich przyjęć |
∑P/SR: | Przyjęć na set |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SR: | Sety rozegrane |
DOKŁ%: | ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
PERF%: | ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
WYD%: | ((Przyjęcia b. dobre + Przyjęcia pozytywne - Przyjęcie negatywne - Błędy przyjęcia)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
SKUT%: | ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100% |
P# | Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy) |
P+: | Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy) |
P0+: | Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło) |
P0-: | Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika) |
P=: | Błędy przyjęcia (strata punktu) |
MR: | Mecze rozegrane |
∑BŁ: | Suma wszystkich błędów |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
∑BŁ/SR: | Błędy na set |
SR: | Sety rozegrane |
A/: | Ataki zablokowane (strata punktu) |
A=: | Błędy ataku (strata punktu) |
S=: | Serwisy zepsute |
P=: | Błędy przyjęcia (strata punktu) |
O=: | Błędy obrony |
MR: | Mecze rozegrane |
∑O: | Suma wszystkich obron |
MR%: | % meczów rozegranych przez gracza |
SR: | Sety rozegrane |
O+: | Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku) |
O-: | Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku) |
O=: | Błędy obrony |